Kategori arşivi: Teknoloji

Teknolojide gelişen haberler için açılmış olan kategoridir.

Wetransfer Nedir ve Nasıl Kullanılır ?

wetransfer hakkında bilgiler

wetransfer hakkında bilgiler

Arkadaşlar kullandığınız mail servisleri maximum 25 mb dosya transferine izin verir. Aksi halde güvenlik açıklarına sebep olduğu içindir bunun sebebi. Fakat size bugün anlatacağım web servisi üye olmadan 10 gb veri aktarımı yapabileceğiniz bir servis.

Wetransfer ismindeki web adresine ulaşmak için tıklayınız.

Yan tarafta görmüş olduğunuz alan veri transferinin yapılacağı kısımdır. Bu alana yukarıdaki linke tıklayarak ulaşabiliyorsunuz arkadaşlar. Herhangi bir üyeliğe ihtiyacınız olmadan. Add files butonuna tıklayarak eklemek istediğiniz dosyayı seçiyorsunuz. Daha sonra ilk göndermek istediğiniz mail adresini yazıyorsunuz. Your mail kısmına da kendi mail adresinizi yazıyorsunuz. Ve tabi mesaj bölümü 🙂

Arkadaş bu web servisi çok kez kullanmış olup memnuniyetimi belirtmek isterim sizlere. Hem hızlı hem de boyut sıkıntısının aşıldığı için. 10 gblık bir veri gönderme boyutunun olması onu tercih etmenin belkide tek sebebidir. Hatta iki taraf için ayrı şifleme imkanı da var. Yani siz içeriği gönderikten sonra karşı tarafında bilmesi gereken bir kod bulunuyor.

Arkadaşlar isterseniz şifre ekleyebiliyorsunuz. Sonuçta girmiş olduğunuz mail adresleri yanlış olabilir. Karşı taraf ile sizin belirlediğiniz bir şifre ile maile gönderilen linkin işlevini gerçekleştirmesi için bir onay isteyecektir.

Bu gibi kolayca büyük verileri göndermenize yarayan web site ve uygulamaları sizler ile paylaşamaya devam edeceğiz.Sizlerinde kullanmış olduğunuz veri aktarım uygulamalarınızı bizler ile paylaşırsanız seviniriz. Bunları araştırıp daha fazla kişinin öğrenmesi için bloğumuzda paylaşabiliriz.Hepinizi iyi bloglar. Yorumlarınız bekliyorum 🙂

Wallrite Nedir?

 

Wallrite Nedir

Wallrite Nedir

Etkileşimli sunum teknolojisi olan wallrite ile özel dijital kalemlerin ve kâğıtlarının kullanılarak çizilen ve yazılan verileri bilgisayar ortamına aktarma imkânı sunar.

Wallrite 7 metre boyuna ve 2 metre yüksekliğe kadar olabilecek duvara monte edilebilen özel bir yüzeydir.Sadece duvara değil özel yapışkanı sayesinde bir masaya, yere vb. gibi yerlere de yapıştırıp rahatça çalışabilirsiniz.

Fikirlerini ifade etme, tasarım yapma, çizim yapma, planlama, sunum yapma, tartışma, araştırma yapma gibi işlemlerde kullanılabilen wallrite ile birden fazla kişi aynı anda çalışabilir.

Tasarımcıların, eğitimcilerin, yazılımcıların ve pek çok daha meslek alanının işine yarar bir teknoloji.

Ör; toplantıdasınız ve soru sordunuz. Wallrite kağıtlarını dağıtın ve cevaplarını yazmalarını isteyin. Kullanıcıların kâğıtlara yazdıklarını eşzamanlı olarak wallrite da görebilirsiniz. Böylece toplantıdaki herkesin cevabını rahatça görebilir ve değerlendirme yapabilirsiniz.

Wallrite Nedir ve Nerede Kullanılır.

Wallrite Nedir ve Nerede Kullanılır.

Wallrite’da hangi programlar var ve nasıl kullanılırlar?

W’write

Kullanılan elektronik kağıtların wallrite’a yansımasını sağlar. Böylece aynı kağıtla hem oturarak hemde ayakta işlem yapabilirsiniz.

W’sketch

Çizim yapabileceğimiz program. Rahatça karikatür, tasarım vb. ürünleri çizdikten sonra pdfini alıp photoshopta düzenleyebilirsiniz.

W’brainstorm

Küçük postitlerle not almanızı sağlayan program. Postitlerle günlük plan yapabilir, kelime zinciri oluşturabilir. Akış diyagramları oluşturabilirsiniz.

Programların en iyi yanı tahtanın büyük olması sayesinde çizdiğiniz ya da yazdığınız bir dosyanın hepsini aynı anda görüp üstünde rahatça değişiklik yapabilirsiniz.

Wallrite teknolojisi şuan Başakşehir Belediyesi Teknoloji ve İnovasyon Merkezi’nde şuan kullanılmaktadır.

 

Kaynakça:http://www.basaksehir.bel.tr/manset/1752/wallrite-teknolojisi-living-lab-da?open=0

Hayal gücümüzü kullanma zamanı

weasilk

weasilk

Bu yazımda web sitelerini incelerken denk geldiğim bir web sayfasından bahsedeceğim. Eğer sizde hayal gücünüzle değişik şekiller üretmeyi , renkler ile oynamayı seviyorsanız. Birazdan linkini vereceğim siteden bilgiye sahip olmadan sadece mause’nuz ile farklı renkler ile hayal gücünüzü ekrana aktarabilirsiniz.

SİTEYE BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ

Sitedeki bir kaç özellik

Weavesilk Fonksiyonları

Weavesilk Fonksiyonları

New: Sayfayı yenilememize yarar

Share: Hazırladığımız görsel şöleni paylaşmamıza yarar.

1.İcon – Fullscreen: Tarayıcı tam ekran yapmaya yarar

2.İcon – Save picture : Hazırladığımız görsel şöleni kaydetmeye yarar

3.icon – Controls : Renk , şekilleri çizerken kullanacağımız nokta sayısını ve farklı özellikleri yapmamıza yarar.

4.İcon – Undo : Bir hareket geri almaya yarar.

Diğer bir yazımızda görüşmek üzere iyi günler diliyoruz.

Benimde Sitem Olsun

Günümüzde kurumların ve kişilerin yaptığı çalışmalarını web sitesi ile sergilemesi vazgeçilmez hale geldi.Bu konuda eğer sizde benimde web yüzüm olsun diyenlerdenseniz.Formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.

Neden Web Sitesine İhtiyacım var ?

Çünkü her kurumun bir web sayfasına ihtiyacı vardır. Şöyle ki bugün merak ettiğimiz her şeyi internet üzerinden araştırıyoruz. Sizlerinde firmanızın bir web sayfası olduğunda müşterileriniz Google’de sizin sektörünüz ile ilgili bir araştırma yaptığında karşısına sizin siteniz çıkacak. Bu mantıkla baktığımız da sizlerin tercih edilme sebebiniz artacaktır.

Responsive web sitesi nedir?

Yaptığımız sitelerimizin hepsi responsive yapıdadır. Yani sizler telefonunuzdan ve bilgisayarınızdan giriş yaptığınızda sitemizi en iyi şekilde ve sorunsuz görmenizi sağlıyoruz.

BİLGİ ALMAK İÇİN FORMU DOLDURMANIZ YETERLİDİR

Online Alışveriş Yöntemleri Nelerdir

Bu yazımızda günümüzün gelişen teknolojisinin olmazsa olmazı haline gelen online alışveriş yöntemlerinden bahsedeceğiz.Online alışverişte hangi yöntem daha güvenlidir ? Online alışverişi hangi yöntemlerle yapabiliriz ? Gibi sorularınıza cevap bulacağınız bir makale olması için çabaladım. Okumaya devam et

İnternetten Alışverişte Güvenlik Yöntemleri

internette güvenli alışveriş

internette güvenli alışveriş

Öncelikle popülariteye (şöhrete) sahip ismini sıkça duyduğumuz internet sitelerini kullanmanızı önemle tavsiye ediyoruz.Ardından piyasaya göre aşırı ucuz ürünlere temkinli yaklaşmanızı önerebiliriz.Ardından bilgisayar veya akıllı telefonunuzdaki güvenilirlik gelmektedir.Gerçekten iyi bir antivirüs programınız varsa kendinizi daha güvenli hissedebilirsiniz ama antivürüs’e sahip olsanız da olmasanız da birkaç ufak taktik size yardımcı olabilir.

Okumaya devam et

İnternetden Gelir Elde Etmek

internette-para-kazanilir-mi

internette-para-kazanilir-mi

İnternette para kazanmak ile ilgili bütün bildiklerimiz ve heyecanımız hep vardır. Peki bunların ne kadarı gerçek ?

Evet arkadaşlar internette evde oturarak günde 50 dolar kazanmak ister misiniz ? gibi bir çok reklam ya da yazı görebiliriz. Bunların gerçeklilik payı var mı. Aslına bakarsanız evet. Ama bu paraları hemen vermezler 🙂

Yani internette para kazanmak görüldüğü ve duyulduğu kadar kolay değildir. Kolay olsaydı ben zengin olurdum. Günümün 8 saati bilgisayar başında bende bundan kar elde etmek isterim.

Peki neden kazanamıyorum? diye sorabilirsiniz. Arkadaşlar internet para kazanma konusunda çok acımasız bunu buradan söylemek gerek. Tamam evinde sakin bir şekilde çayını yudumlarken para kazanmak fikri harikadır. Fakat işler düşündüğünüz gibi değil.

internette-para-kazanmak

internette-para-kazanmak

Eğer bu işten para kazanmak istiyorsanız sabırlı olmalısınız. Ve bütün hayatınızıda internetden geleceğini düşündüğünüz paraya adamayın. Yani bunu ilk olarak hobi olarak yapın.

Evet ilk sabır dedik. İkincisi ise istikrar arkadaşlar. Bakın ilk yazdığım cümlelerde internetden günde 50 dolar kazanmak ister misiniz ? diye reklamlardan bahsettim. Arkadaşlar bu paralar kazanılır. Ama sizin internetden para kazanmak ile ilgili belirlediğiniz yolda en az bir yıl boyunca uğraştıktan sonra kayda değer bir miktar biriktirebileceğinizi düşünüyorum.

Son olarak internetden para kazanmak ile ilgili bu yazımda genel olarak internet reklamcığından, blog yazmaya ve satış ortaklığına her şeyi genelliyerek yazmaya çalıştım. Yazım hakkındaki düşüncelerinizi merakla bekliyorum. Bilişim ile kalın !

LG G4 ile Mükemmel Görün, Mükemmel Hisset!

LG G4, F 1.8 diyafram aralığı ve 16 MP kamera özelliği ile düşük ışık ve portreler için ideal olan ultra-parlak lensi kullanarak muhteşem netlik ve ayrıntı ile parlayan harika-profesyonel görünümlü fotoğraflar çekin.

G4‘ün teknolojinin son harikası, kızılötesine duyarlı renk spektrum sensörü, bir fotoğrafın çekilmesinden bir kare önce tüm görünür ışığı analiz eder ve ölçer ve bu sayede bir fotoğrafın renklerinin düşük ışık koşullarında dahi doğal ve canlı görünmesini sağlar. Aydınlık ve karanlığı ayarlayan kamera ayarlarını düzenleyerek her anı bir sanat eserine çevirin, hareketleri daha hızlı dondurun ve daha iyi düşük ışıkta fotoğraf çekin. G4‘ün lazer otomatik odaklanma özelliği ve kamera titremesini azaltan gelişmiş bir görüntü sabitleyicisi olan OIS 2.0 ile hızlı ve net fotoğraflar çekin.

Mükemmel selfie’yi yakalamak için ideal olan bu sınıfının en yüksek kalitesine sahip 8 MP ön kamera, LG‘nin eğlenceli ve kullanımı kolay Hareketle Çekim ve Tanıma özelliklerini barındırıyor.

IPS Quantum Ekran, zengin ve orijinal renklerde ve şaşırtıcı düzeyde aslına uygun yüksek kontrastlı canlı görüntüler üretir.  Ayrıca, ekranın gün ışığında kolaylıkla görünür olmasını sağlamanın yanı sıra, pürüzsüz ve hızlı tepki sağlayan In-cell Touch Display teknolojiden de yararlanır.

Sanatsal bir hassasiyetten esin alan G4‘ün birinci sınıf arka kapakları metalik gri, seramik beyaz, parlak altın ve buğday deri şeklinde sunulmaktadır. Şık renkli arka kapaklar, dokusal olarak işlenmiş diziler şeklinde ayırt ediciliğe sahiptir ve deri seçenekleri, özel iplikle dikilmiş bir dizi ayırt edici renk ve özellik ile sunulmaktadır.

Google Kullanıcıları Uyarıyor

google-logo

google-uyarıyor

Dünyada arama motoru pazarının yüzde 75 gibi bir oran ile elinde tutan Google mobil erişimlerinde kullanıcılarına yeni bir özelliği ile uyarıda bulunuyor.

Kullanıcıların yaptıkları Google aramalarında listelenen sonuçlar arasında ufak da olsa görebilecekleri bir özellik.

Tam olarak bahsetmek istediğim şey yukarıda arkadaşlar. Yani siz Google arama motoruna programlama kelimesini yazdınız. Fakat sıralanan listedeki sitelerinin içlerinden birinde programlama kelimesine dair hiçbir bilgi yok. İşte bu konuda kullanıcıları google uyarıyor. Bak bu site içerisinde senin aradığın anahtar kelime ile ilgili bir bilgi olmaya bilir.

Blogger Ne Yapmalı ?

Yani biz blog yazarları da kaleme aldığımız blog yazılarında odaklanacağımız kelimeleri unutmamalı. Odak kelimemiz yazı içerisinde olmalı. Daha detaylı anlatmak gerekirse bir bitki türünü anlatıyorsanız. En azından onun bir bitki olduğunu belirterek Papatya bitkisi diye google aratılınca sitenizin altında bitki kelimesine çizgi çizilmesin 🙂

Google bu aralar arama motorunda bir çok yenilik yapıyor. Bunları takip edip sizler ile paylaşmaya devam edeceğiz.Yazımız hakkındaki düşüncelerinizi merak ile bekliyorum. Acaba bu yeni gelişmelerin blog dünyasına etkisi ne olu. Bunun yanıtını zamanla göreceğiz. Yorum yapmayı Unutmayın. Bilişim ile kalın !